Kariéra v Mujkoberec - Volná pracovní místa:

Asistent / Asistentka zákaznické podpory- Friendly Stores s.r.o.

Do naší mladé, sympatické a rychle rostoucí firmy a zároveň největšího a jediného ALL INCLUSIVE e-shopu s koberci www.mujkoberec.cz hledáme šikovného kolegu, či kolegyni na pozici Asistent / Asistentka zákaznické podpory

Náplní Vaší práce bude primárně vyřizování dotazů na zákaznické lince a zpracovávání emailových žádostí našich zákazníků (změny v objednávkách, úpravy kontaktních údajů, změny v sortimentu, zjišťování termínů dodání, komunikace s dodavateli i přepravci)

Nejedná se o aktivní provolávání

Nástup možný ihned

Aby Vám šla práce pěkně od ruky, potřebujete:

  • Základní uživatelské znalosti s prací na PC
  • Být komunikativní a zodpovědný
  • Nesmí Vám chybět trpělivost, občas je to potřeba :-)
  • Musíte být sdrcař a svou práci opravdu milovat
  • Navíc je výhodou anglický jazyk a přivítáme časovou flexibilitu
  • I řidičský průkaz skupiny B oceníme, přeci jen je dobré moci občas zajet pro něco do skladu

My Vám na oplátku můžeme nabídnout:

  • Tým plný fajn lidí
  • Příjemné platové ohodnocení
  • Stravenky
  • Firemní notebook
  • Občerstvení na pracovišti (káva, studené nápoje, ovoce a občas nějaký dortík)
  • Firemní akce (večeře a team building)
  • Pracovní doba záleží na naší domluvě, nebráníme se žádným návrhům, možnost se domluvit na střídání ranních a odpoledních směn

Informace o pozici:

Místo pracoviště: Paříkova 354/5, Praha - Vysočany
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek, práce na zkrácený úvazek
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu: Pracovní smlouva, práce na živnostenský list/IČO, dohoda o pracovní činnosti
Plat: 25000 Kč/měsíc
Benefity: Bonusy/prémie, Provize z prodeje, Sleva na firemní výrobky/služby, Notebook, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Kafetérie, Občerstvení na pracovišti, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce, Individuální rozvržení pracovní doby, Vlastní organizace náplně práce, Dog-friendly office, Children-friendly office, Individuální rozpočet na osobnostní růst
Požadované vzdělání: Odborné vyučení bez maturity
Požadované jazyky: Angličtina (Základní)
Pozice je vhodná pro absolventy.
Pozice vhodná pro rodiče na mateřské a rodičovské dovolené.

Pracovní dobu můžeme přizpůsobit Vašim potřebám, možno se domluvit i na částečný úvazek.

V případě zájmu se obracejte na:

Lucie Černá

+420 773 773 433

[email protected]




Administrátor/ka skladu- Friendly Stores s.r.o.

Do naší mladé, sympatické a rychle rostoucí firmy a zároveň největšího a jediného ALL INCLUSIVE e-shopu s koberci www.mujkoberec.cz hledáme šikovného kolegu, či kolegyni na pozici Adminstrátor/Administrátorka skladu

Náplní Vaší práce bude primárně správa příjmů a výdejů ve skladu, evidence rezervací a skladových pohybů, komunikace s dopravci a se zákaznickou podporou e -shopu. Občas bude potřeba i pomoci kolegům ve skladu přímo s balením zboží.

Nástup možný ihned

Aby Vám šla práce pěkně od ruky, potřebujete:

  • Základní uživatelské znalosti s prací na PC
  • Být komunikativní a zodpovědný
  • Velká výhoda je znalost systému Abra Flexi
  • Musíte být sdrcař a svou práci opravdu milovat
  • Navíc je výhodou anglický jazyk a přivítáme časovou flexibilitu
  • I řidičský průkaz skupiny B oceníme


My Vám na oplátku můžeme nabídnout:

  • Tým plný fajn lidí
  • Příjemné platové ohodnocení
  • Stravenky
  • Firemní notebook
  • Občerstvení na pracovišti (káva, studené nápoje, ovoce a občas nějaký dortík)
  • Firemní akce (večeře a team building)
  • Pracovní doba záleží na naší domluvě, nebráníme se žádným návrhům, možnost se domluvit na střídání ranních a odpoledních směn
  • Pracovní dobu můžeme přizpůsobit Vašim potřebám, možno se domluvit i na částečný úvazek.

Informace o pozici:

Místo pracoviště: Školská 33/3, Šestajovice
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek, práce na zkrácený úvazek
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu: Pracovní smlouva, práce na živnostenský list/IČO, dohoda o pracovní činnosti
Plat: 25000 Kč/měsíc
Benefity: Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Sleva na firemní výrobky/služby, Notebook, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Kafetérie, Občerstvení na pracovišti, Zdravotní volno/sickdays, Firemní akce, Individuální rozvržení pracovní doby, Vlastní organizace náplně práce, Dog-friendly office, Children-friendly office
Požadované vzdělání: Odborné vyučení bez maturity
Požadované jazyky: Angličtina (Základní)

V případě zájmu se obracejte na:

Lucie Černá

+420 773 773 433

[email protected]




Volná Pracovní pozice: Skladník (plný úvazek)

Místo výkonu práce: Školská 33/3, Šestajovice (areál Expo Sale)

Nástupní plat: cca 25 000,- + stravenky + bonusy za případné přesčasy

Pracovní doba od pondělí do pátku 07:00 - 15:30

Náplň práce:

  • Nakládka a vykládka zboží
  • Balení + kompletace zásilek
  • Kontrola dodaného zboží
  • Administrativní práce

Nemusíte se obávat, nejedná se o extrémně těžké zboží :-)

Bonusy:

  • Placené přesčasy
  • Tým plný fajn lidí
  • Příjemné platové ohodnocení
  • Stravenky
  • Občerstvení na pracovišti (káva, studené nápoje, ovoce a občas nějaký dortík)
  • Firemní akce (večeře a team building)


Požadavky

  • Pečlivost
  • Spolehlivost
  • Pracovitost
  • Dochvilnost
  • A být celkově v pohodě jako osoba

V případě zájmu se obracejte na:

Lucie Černá

+420 773 773 433

[email protected]




Podlahář nebo asistent podlaháře

Protože se nám pěkně rozrůstají poptávky na položení koberce, potřebujeme nabrat pomocné síly. Hledáme tedy člověka s praxí, který umí položit koberce, podlahy (pvc a vinyl) a umělé trávy. Jedná se o velice lukrativní byznys v dnešní době, kde poptávka převyšuje nabídku trhu. 

Očekáváme od Vás:

  • Samostatnost
  • Ručení za svou práci
  • Zkušenosti s řemeslem pokládání podlah a koberců
  • Přátelské vystupování před zákazníky
  • Časovou flexibilitu

Nabízíme formu spolupráce s možností platby za realizované zakázky: 
  • Seriózní jednání a vždy včasné placení za kvalitně odvedenou práci
  • Flexibilní pracovní dobu
  • Množství práce na začátek zhruba 2/3 úvazek, ale bude růst na plný
  • Velmi dobré platební ohodnocení s možností posunu a dostání se k zajímavým zakázkám. 


Zakázky Vám buď můžeme organizovat za Vás, nebo když to zvládnete sami, tak tím lépe. Od toho se pak budou odvíjet naše provize za zprostředkování. 

Je zde i možnost násupu za fixní měsíční sazbu na živnostenský list za garantovanou min. mzdu 60 000,-. Navíc k této mzdě poskytneme i materiál zdarma. Pokud však budete potřebovat k pokládce pomocníka, tak toho si již hradíte sám z této částky. Za těchto podmínek nám garantujete, že budete k dispozici 5 dní v týdnu a pokud zrovna nebude práce na pokládkách, můžeme Vás využít jako pomocnou sílu na skladě. 

Kontaktujte: Tomáš Linhart 602 62 61 62, [email protected]



Obchodní zástupce pro projekty a větší zakázky

  • Realizace a zastřešování projektů pokládek podlahovýh krytin.
  • Komunikace s koncovým zákazníkem a koordinace pokladačské firmy + dodavatelů koberců.
  • Dohlížení na průběh prací, aby vše probíhalo pokud možno hladce a podle harmonogramu
  • Navazování kontaktů s novými B2B parnery (z našeho seznamu) a správa některých stávajících
  • Vyhledávání nových zakázek. 


Samostatnost, organizovanost, zodpovědnost, důslednost a dobrá komunikace s lidmi. 

Preferujeme osobu, která již má zkušenosti z branže koberců / podlah (není podmínka, ale výhoda).

Ohodnocení: část fixní a část flexibilní dle úspěšně dokončených zakázek. 

Kontaktujte: Tomáš Linhart 602 62 61 62, [email protected]