🍀 Komu se nelení, tomu se zelení. Na všechny UMĚLÉ TRÁVY využijte slevu 15 % s kódem TRAVA15

Nejčastější dotazy ohledně nákupu koberců a podlah


Zhlédněte video, kde kolega Štěpán odpoví na to, co Vás nejvíc zajímá:




Jak to vypadá s mojí objednávkou / jejím dodáním?

Vaši objednávku prověříme přímo u výrobce a hned jak budeme vědět podrobnosti o termínu, ozveme se Vám. Častokrát se jedná o zahraničního výrobce, kde prověření může trvat až 1 pracovní den, tak Vás poprosíme o strpení. Předpokládaný termín doručení naleznete ve svém e-mailu - každou  objednávku potvrzujeme včetně předpokládaného termínu doručení. Pokud se předem dozvíme, že termín doručení nebude dodržen, vždy se Vás snažíme včas informovat.

Přeji si koberec vrátit / vyměnit

V prvé řadě u nás reklamace nejsou problém, a neoddalujeme jejich vyřízení. Vždy se našim zákazníkům snažíme vyjít vstříc, proto akceptujeme všechny vratky i bez udání důvodu až do 1 roku od objednání (v případě nepoužitého koberce). Ve zkratce je proces následující: Předem s Vámi dohodneme datum a objednáme za Vás kurýra, který koberec vyzvedne (případně Vám koberec vymění za jiný kus). Jakmile nám koberec přijde, vrátíme Vám peníze (nečekáme 30 dnů). Pokud koberec měníte za jiný typ, cenový rozdíl Vám pošleme na účet (nebo ho doplatíte při předání kurýrovi). Dopravu máte jako dárek od nás zdarma k Vám i zpět (i na Slovensko). Koberec můžete také vrátit na naší pražské prodejně. Může se ale stát, že zde nebudeme mít dostatek hotovosti pro okamžité vrácení peněz. V takovém případě nám zanecháte číslo Vašeho bankovního účtu a my Vám peníze bezodkladně zašleme.

Pro vrácení koberce / výměnu vyplňte tento formulář. 

Platba kartou nebyla úspěšná, co teď?

Pokud jste zvolili platbu online platební kartou, mohlo dojít buď k technické chybě, nebo Vaše karta online platby nepodporuje. Pokud tato situace nastane, prosíme Vás o zprávu a pošleme Vám nový odkaz, abyste mohli zkusit zaplatit znovu. Pokud se to nepovede, rádi Vám změníme metodu platby podle Vašeho přání – například na dobírku (je možné platit kartou i kurýrovi při převzetí).

Služba MALL Pay nebyla schválena, co teď a platí moje objednávka?

To se čas od času stane, MALL Pay (dříve Lymet nebo Kup Najisto) je externí společnost, která za závazky ručí, má svá vlastní kritéria pro schvalování a do jejich „mozku“ nikdo nevidí. Poskytuje stejnojmennou platební metodu – pouze pro české zákazníky. Abyste ji mohli využít, musí Vás MALL Pay nejprve schválit (kritéria schválení jsou tajná). Pokud Vás MALL Pay neschválí, není však důvod věšet hlavu! Pokud jste obdrželi od nás potvrzující e-mail, tak se k nám objednávka se k nám propsala a platí. Metodu platby Vám rádi změníme dle Vašeho přání, např. na platbu na dobírku, bohužel není možné využít platbu za 14 dní. Pokud jste e-mail neobdrželi, prosíme, proveďte objednávku ještě jednou.



Dotazy k objednávkám koberců a PVC

Vidím dopravu k Vám i zpět zdarma. Znamená to, že Vám koberec mohu kdykoliv vrátit, když se mi nebude líbit?

Ano, přesně tak, jsme jediný e-shop, který toto umožňuje. Koberec Vám bude doručen, a když poté zjistíte, že se Vám z jakéhokoliv důvodu nelíbí, můžete ho nepoškozený a nepoužitý vrátit a to až do 1 roka od objednání. Stačí nás kontaktovat na info@mujkoberec.cz a my zařídíme zbytek včetně dopravy.

Jak si dopředu udělat co nejlepší představu o koberci (materiál, barva)?

  •          Můžete si zdarma nechat poslat poštou vzorek u vybraných koberců.

  •          Můžete nám zaslat fotku Vaší místnosti a my do ní zdarma digitálně umístíme vybraný koberec (nebo koberec doporučíme).

  •          Můžete navštívit naší výdejnu – Paříkova 5, Praha Vysočany, kde uvidíte naživo stovky koberců včetně barev a použitých materiálů.

  •          Můžete se nás zeptat online, e-mailem nebo telefonicky.

  •          I kdyby se Vám přesto všechno koberec do Vašich prostor nehodil, můžete ho do 1 roku vrátit / vyměnit bez udání důvodu a to, včetně veškeré dopravy zdarma.

Mohu oddálit platbu za koberec a zaplatit až po dodání?

Ano, stačí jako metodu platby zvolit MALL Pay, a v případě schválení touto společností můžete zaplatit až za 14 dní od doručení – až si budete 100% jisti, že je to ten pravý koberec. 

Objednávám ze Slovenska. Jaké jsou podmínky objednání a dodání?

Máme pro Vás dobrou zprávu – Slováky máme rádi a tak necháváme stejné podmínky jako pro Čechy včetně cen (možno platit v EUR). Rovněž doprava k Vám (případně i zpět) je zdarma. 

Jak a podle čeho si mám koberec vybrat?

Když pomineme barvu (která je vždy individuální), tak určitě doporučíme zohlednit materiál, délku vlasu, jeho hustotu a hmotnost koberce. Stručně: koberce s delším vlasem mohou být příjemnější na dotek, ale zachytává se v nich více prachu a nečistot. Čím vyšší hustota, tím kvalitnější (pozor – koberce s delším vlasem mají vždy menší hustotu, než ty s krátkým), čím větší hmotnost, tím kvalitnější (rozpětí cca 1 – 6 kg na m2). Co se týče materiálu, odkážeme Vás na naši stručnou kobercovou encyklopedii.

Odpovídá barva koberce barvě na obrázku?

Ačkoliv bychom Vám velmi rádi odpověděli, tak vzhledem k tomu, že i naše monitory v práci mají od sebe někdy velmi odlišné zobrazení barev, nebude to jednoduché. Obrázky by měly obecně být na stránkách co nejvěrohodnější skutečnosti. Pokud si nejste jisti nebo chcete barvu upřesnit, tak Vám velmi rádi osobně zjistíme odstín a odpovíme. I kdyby došlo na nejhorší a barva neseděla, můžete koberec vrátit s oboustrannou dopravou zdarma, takže nic neriskujete. Upozorňujeme, že pokud si objednáte více kusů stejného koberce či PVC z různých šíří nebo stejné kusové koberce z různých šarží, může se stát, že každý kus bude mít mírně odlišný odstín. Toto nelze považovat za vadu, je to zkrátka věcí výroby.

Je možné udělat i netradiční rozměr nebo vyříznout netradiční tvar?

Ano, můžete použít náš nový kobercový konfigurátor, kde si můžete určit rozměr i tvar. Je to možné i u jiných koberců, kde si budeme za úpravu účtovat mírný příplatek a rádi Vám uděláme dopředu cenovou kalkulaci, stačí nám napsat na e-mail info@mujkoberec.cz.

Odpovídají dodací lhůty realitě? Stane se, že dostanu zboží dříve či později?

Snažíme se dodací lhůty nastavit na základě našich dlouholetých zkušeností tak, aby drtivá většina našeho zboží splnila časový limit. Protože se jedná často o práci se zahraničními výrobci, kteří mohou zaznamenat určité nepravidelnosti ve své výrobě (jako jakákoliv továrna), může se někdy stát, že koberec přijde mimo tento limit. Někdy se stane, že přijde dříve (pro jistotu uvádíme lhůty delší, než většinou jsou) a výjimečně se stane, že přijde později. To Vám však vždy dáváme vědět dopředu, hned, jakmile se to dozvíme. Zpoždění se Vám navíc vždy snažíme co nejvíce vykompenzovat.

Když si objednám, je možné objednávku zrušit?

Ano, svou objednávku můžete kdykoliv v průběhu zrušit, neděláme Vám s tím žádné problémy. Jedinou výjimkou může být objednávka zboží na míru, a to ve chvíli, kdy práce na výrobě koberce již započaly.

Co když se mi koberec nakonec nebude líbit / hodit se do místnosti?

Nepoužitý koberec můžete až do jednoho roku vyměnit za jiný, nebo ho vrátit za hotovost zpět a to včetně veškeré dopravy zdarma. Toto neplatí pro koberce řezané nebo jinak upravované na míru.

Je možné po uskutečnění objednávky změnit produkt / metodu platby / metodu doručení?

Ano, ano a ano, stačí nám napsat.



Doručení koberců a PVC

Jakým způsobem mě bude kurýr kontaktovat?

Hned ráno v den doručení obdržíte SMS, kde naleznete i kontakt na řidiče a předběžný čas doručení (většinou 2 hodinové časové okno). Pokud by Vám čas nevyhovoval, můžete kurýrovi zavolat a domluvit se s ním dle Vašich potřeb. Těsně před předávkou Vám bude řidič volat.

Jak se dozvím, kdy kurýr přijede? Je možné ovlivnit čas?

Kurýr jezdí většinou v dopoledních hodinách nebo kolem poledne. Hned ráno v den rozvozu byste měli dostat sms zprávu, kde bude 3 hodinové časové okno, kdy kurýr přijede (kurýr DPD a kurýr WEDO). Pokud Vám čas nebude vyhovovat, nejlepší je zavolat přímo řidiči a domluvit se s ním (číslo bude v sms zprávě).

Objednávám trochu větší koberec. Můžete ho zabalit tak, aby byl stočen na kratší stranu, aby zabíral méně místa? 

Samozřejmě, Aladin vždy balí koberce tak, aby byly stočeny na kratší stranu. Nemusíte nám to ani psát, děláme to automaticky. :) 

Co když kurýr přijede a zrovna nebude nikdo doma? 

I to se občas stane. Nejlepší je zavolat přímo řidiči a domluvit s ním podrobnosti předávky, případně náhradní termín (číslo bude v sms, která Vám přijde v den rozvozu). Kurýr zkouší zásilku rozvézt celkem 2x a teprve poté se zboží vrátí zpět, takže žádný strach, když se to napoprvé nepovede. J

Mohu řidiči platit kartou?

Ano, pokud je zvolen dopravce DPD, Toptrans nebo WEDO (doprava zdarma), tak řidič přijímá karty. Nemusíte nic hlásit dopředu. 

Mohu změnit datum dodání koberce?

Ano, stačí napsat do poznámky při objednání, nebo poté nám e-mailem na info@mujkoberec.cz.

Je možné, že mi řidič koberec pomůže vynést?

Při standardní přepravě má řidič povinnost dodat zboží k prvním dveřím. Nicméně pokud zapojíte Váš šarm, určitě je pravděpodobné, že Vám pomůže i dále. Pokud však budete chtít jistotu, tak v košíku při výběru dopravy prosím zvolte dopravce se jménem "Výnos do patra - kurýr Toptrans". Tato společnost Vám koberec přiveze a v autě bude přítomný jeden řidič, jehož úkolem je vynést koberec až do Vašeho patra ke dveřím. Cena dopravy + vynášky je 399 Kč. V případě, že zásilka bude na jednoho řidiče příliš těžká, je možné, že Vás požádá o pomoc. 

Jak dlouho trvá dodání koberce od odeslání?

Většina zásilek je doručena hned do druhého dne. V největší špičce (většinou před Vánoci) se může dodání lehce protáhnout, ale většinou se to neděje. Na Slovensko trvá doručení o 1 pracovní den déle, takže 1. den odešleme, 2. den na cestě a 3. den u Vás.



Reklamace koberců a PVC

Opravdu nabízíte ke každému koberce prodlouženou záruku na 36 měsíců zdarma?

Chceme jít příkladem ostatním prodejcům a naše zákazníky vždy příjemně překvapovat. Takže ano, rozhodli jsme se poskytnout Vám zdarma nadstandardní záruku 36 měsíců. Za kvalitou našich produktů si stojíme. A neděláme rozdíly v tom, jestli nakupujete na firmu nebo pro svou vlastní potřebu. Podmínky jsou pro všechny stejné a naprosto transparentní.

Koberec chci vrátit / vyměnit za jiný. Jaký mohu čekat postup?

V prvé řadě u nás reklamace nejsou problém, a neoddalujeme jejich vyřízení. Vždy se našim zákazníkům snažíme vyjít vstříc, proto akceptujeme vratky i bez udání důvodu až do 1 roku od objednání (nepoužité). Poté, co vyplníte náš formulář, naše kolegyně Vás bude kontaktovat a dohodne s Vámi podrobnosti. Ve zkratce je proces následující: Předem s Vámi dohodneme datum a objednáme za Vás kurýra, který koberec vyzvedne (případně Vám koberec vymění za jiný kus). Jakmile nám koberec přijde, vrátíme Vám peníze (nečekáme 30 dnů). Pokud koberec měníte za jiný typ, cenový rozdíl Vám pošleme na účet (nebo ho doplatíte při předání kurýrovi). Dopravu máte jako dárek od nás zdarma k Vám i zpět. Vrácení koberců řezaných na míru nebo speciálně upravených bohužel není možné.

Koberec mi došel a něco není v pořádku.

Pošlete nám prosím fotku vady na koberci. Na jejím základě vadu posoudíme a budeme Vám ji finančně kompenzovat. Samozřejmě máte také nárok koberec vrátit nebo požadovat výměnu za nový, nepoškozený kus, viz bod výše.

Pro vrácení koberce / výměnu vyplňte tento formulář. 

Jak funguje prodloužená záruka?

Naše prodloužená záruka se řídí stejnými pravidly, jako běžná zákonná záruka v prvních 36 měsících od data koupě. Zakoupením prodloužené záruky se záruční lhůta prodlužuje o odpovídající dobu.