
Předpokládaný termín doručení najdete v e-mailu, kterým vám potvrdíme objednávku. Když se stane, že objednávka z nějakého důvodu v uvedeném termínu nezvládne dorazit, dáme vám vědět hned, jak se o tom dozvíme.
Pokud potřebujete zjistit, kde se objednávka na cestě k vám zrovna nachází, napište nám nebo zavolejte. Zeptáme se přímo u výrobce a až podrobnosti zjistíme, hned vám dáme vědět. Když jde o zahraniční firmu, může to chvilku trvat – až 1 pracovní den, tak prosíme o strpení. Aladin dělá, co může, aby u vás objednávka byla v cuku letu.
U nás není nic snadnějšího. Až do jednoho roku od nákupu můžete objednávku vrátit, a my se nebudeme na nic ptát. Stačí, když je zboží nepoužité. Pošleme pro něj kurýra, takže to máte bez starostí. Doprava tam i zpátky je zdarma a na vrácení nebo výměnu máte rok.
Zboží řezané na míru (třeba PVC či kusové koberce) můžete vrátit jen v případě, že jste si při nákupu zaplatili službu Vrácení nevratitelného. Poplatek za tuhle službu pokryje, že zboží má specifické rozměry, a proto si ho třeba už nikdo jiný nekoupí.
Může se stát, že došlo k technickým potížím nebo vaše karta on-line platby nepodporuje. Když se něco podobného stane, napište nám nebo zavolejte. Pošleme vám nový odkaz, abyste mohli platbu dokončit. Pokud by šotek řádil dál, dohodneme se na jiném způsobu platby. Třeba na dobírku, takže zaplatíte kurýrovi, až se zbožím dorazí.
To se čas od času stane, protože Skip Pay funguje podle svých vlastních pravidel, do kterých ani Aladin nevidí. Ale není se čeho bát. Pokud vám dorazil potvrzovací e-mail, o vaší objednávce víme a způsob platby vám rádi změníme na jiný, stačí se nám ozvat. Jen v takovém případě není možné využít odloženou platbu. A pokud potvrzovací e-mail nepřišel, udělejte objednávku znovu.
V našem rádci najdete všechno, co potřebujete vědět. Sepsali jsme podrobný návod, jak si vybrat kusový koberec, jak si vybrat lamino, jak si vybrat nášlapy na schody, vybrat lino nebo PVC i jak si vybrat metrážový koberec.
Produkty se pro vás vždy snažíme nafotit co nejvěrohodněji. Monitory a displeje ale mají tu nepříjemnou vlastnost, že na nich odstíny někdy vypadají jinak. Pokud chcete barvu upřesnit, ozvěte se, rádi vám zjistíme přesný odstín. A kdyby došlo na nejhorší a barva nebyla přesně podle vašich představ, můžete koberce i podlahy do jednoho roku vrátit. Jen nesmí být řezané na míru. Dopravu platíme my.
Pozor na to, že koberce a PVC se stejným motivem/barvou, ale různou šíří role a taky kusovky z různých šarží mohou mít kus od kusu odlišný odstín. Je to dáno výrobou a není to vada. Proto když si chcete objednat víc kusů a mít jistotu stejné barvy, kupujte stejnou šarži výrobku nebo šíři role.
Ano, to umíme. Napište nám nebo zavolejte, domluvíme všechno potřebné.
Drtivá většina našeho zboží dorazí v uvedeném termínu, některé objednávky dokonce i dřív. Ale může se stát, že se balíček opozdí, třeba když k vám putuje od zahraničního výrobce. O takové situaci vám dáme vědět hned, jak se o zpoždění dozvíme. Vždy děláme všechno pro to, abyste měli svou objednávku co nejrychleji doma.
Většina zásilek k vám dorazí do druhého dne. V největší špičce (ta bývá hlavně před Vánoci) se může dodání lehce protáhnout, ale většinou se to neděje. Na Slovensko trvá doručení o 1 pracovní den déle, takže 1. den odešleme, 2. den na cestě a 3. den u vás.
Svou objednávku u nás můžete kdykoliv v průběhu bez problémů zrušit. Jedinou výjimkou může být zboží na míru, pokud už jsme na objednávce začali pracovat. Při objednávce produktů řezaných na míru doporučujeme službu Vrácení nevratitelného. S ní můžete bez problémů vrátit i nařezanou podlahu nebo koberec.
Ano. Stačí nám dát vědět. Rádi změníme, co bude potřeba.
Slováky máme rádi, a tak u nás nakupují stejně snadno jako Češi. Za stejné ceny a s dopravou tam i zpátky zdarma. A můžou klidně zaplatit i v Eurech.
Ano, stačí si vybrat platbu přes Skip Pay. Když vám tuto metodu společnost Skip Pay schválí, můžete zaplatit až za 14 dní od doručení objednávky. Máte tedy dost času se rozhodnout, jestli zboží opravdu chcete.
Ráno v den doručení vám přijde SMS s časovým rozmezím, ve kterém kurýr přijede, a telefon na řidiče, kterému můžete zavolat, kdyby vám čas nevyhovoval. Některé společnosti posílají odkaz na aplikaci, ve které čas doručení změníte online. Těsně před dodávkou vám potom řidič zavolá, že se blíží na vaši adresu. Kurýr jezdí většinou dopoledne nebo kolem poledne.
Samozřejmě, Aladin vždy balí koberce tak, aby byly stočeny na kratší stranu. Nemusíte nám psát, děláme to automaticky.
I to se občas stane. Jestli vám v SMS s časem doručení přišel kontakt na kurýra, zavolejte přímo řidiči a domluvte se s ním na jiném čase předání nebo náhradním termínu. Pokud byl v SMS odkaz do aplikace, změňte doručení online.
Kurýr zkouší zásilku doručit dvakrát, takže když se to napoprvé nepovede, žádný strach. Zboží se vrací při druhém neúspěšném pokusu o doručení.
Ano, platit kartou už dnes můžete u všech přepravců.
Termín dodání můžete oddálit. V košíku je na to přichystané políčko, ve kterém při objednávce vyplníte datum.
Řidič má povinnost donést vám zboží k prvním dveřím. Pokud potřebujete s kobercem nebo podlahou pomoc dál, objednejte si službu výnos do patra. Při objednávce přihoďte do košíku buď asistovaný výnos, kdy vám s transportem pomůže jeden člověk, nebo plnohodnotný výnos, při kterém nemusíte hnout ani prstem, stačí ukázat, kam chcete zboží odnést. Podívejte, kolik služba výnos do patra stojí.
Za kvalitou našeho zboží si stojíme, proto nabízíme prodlouženou záruku: místo standardních 24 měsíců u nás záruka platí 36 měsíců od data koupě. A neděláme rozdíly v tom, jestli nakupujete na firmu nebo k sobě domů. Řídí stejnými pravidly, jako běžná zákonná záruka, ale je o celý jeden rok delší.
Reklamaci vyřídíme bleskem. Stačí vyplnit reklamační formulář a my se o všechno postaráme.