Reklamace - chci zboží vrátit / vyměnit /reklamovat

Nevyhovuje Vám barva nebo rozměr? U nás není problém zboží vrátit nebo vyměnit a to navíc s veškerou dopravou zdarma! Vrátit lze pouze zboží nepoužívané a nepoškozené. Bezdůvodné vrácení bohužel není možné u metrážních koberců a všech řezaných produktů na míru, tyto požadavky budou automaticky zamítnuty. 

Na vrácené zboží nemusíte nic psát - kurýr již bude vědět všechny informace o vyzvednutí od nás. Vrácené produkty prosíme pečlivě zabalte (není nutné balit do originálního obalu), ale je nutné obalem důkladně pokrýt celou plochu zboží. Pokud nám zboží přijde poškozené (např. z důvodu nedostatečného zabalení), vyhrazujeme si právo jej nepřijmout. 

Nechcete se nahánět s kurýrem?
Zboží můžete osobně přinést i na prodejnu Paříkova 5, Praha 9. V tom případě nemusíte nic vyplňovat, stačí se pouze dostavit :)

Vaše jméno:
 
Váš email:
 
Číslo Vaší objednávky:
 
 
Jaký produkt chci reklamovat:
 
Popis vady nebo problému:
 
Fotografie vady:
Pouze formáty GIF, PNG a JPG
V případě poškozeného koberce je fotodokumentace povinná. Můžete přiložit více fotek - při označování držte klávesu CTRL.
 
Číslo účtu (nepovinné):

Nemusíte vyplňovat v případě výměny.
 

Jaký následující postup upřednostňujete?

Navrhovaná výše v %:
Navrhněte nám prosím jak vysoká kompenzace by podle Vás byla férová. Nemůžeme Vám garantovat, že každé číslo, co sem napíšete schválíme. :)
V případě uznání reklamace Vám bude nový kus odeslán, jakmile ho obdržíme na sklad a kurýr si u Vás rovnou při předání vyzvedne koberec původní, který prosím mějte připravený a dobře zabalený. Nemusíte na něj lepit žádný štítek, nebo nic psát.
Nový koberec/ce a rozměr:
V případě uznání reklamace Vám bude nový kus odeslán, jakmile ho obdržíme na sklad a kurýr si u Vás rovnou při předání vyzvedne koberec původní, který prosím mějte připravený a dobře zabalený. Nemusíte na něj lepit žádný štítek, nebo nic psát.
Požadované datum vyzvednutí:

Čas vyzvednutí bohužel nelze specifikovat, většina vyzvednutí probíhá dopoledne kurýrem.
 
Vaše poznámka (nepovinné):
Například pokud chcete vyzvednout na jiné adrese (je možné vyzvednout i v práci apod.)
 
Upozornění: bezdůvodně není možné vrátit produkty střižené na míru jako např. pvc, metrážové koberce, střižené běhouny apod. Tyto požadavky budou automaticky zamítnuty. Je možné vrátit např. kusové koberce, nášlapy, kusové běhouny apod. Pokud chcete reklamovat produkt střižený na míru (tzn. je na něm vada), použijte prosím volbu "Chci reklamovat vadný koberec".

Na zásilku nemusíte nic psát - řidič už bude všechno vědět. Zboží prosím jen dobře zabalte.
 
Jaký produkt/y chci vrátit:
 
Požadované datum vyzvednutí:

Čas vyzvednutí bohužel nelze specifikovat, většina vyzvednutí probíhá dopoledne kurýrem.
 
Číslo účtu pro vrácení platby:
 
Důvod vrácení (nepovinné):
 
Vaše poznámka (nepovinné):
Například pokud chcete vyzvednout na jiné adrese (je možné vyzvednout i v práci apod.)
 
 
Upozornění: bezdůvodně není možné vyměnit produkty střižené na míru jako např. pvc, metrážové koberce, střižené běhouny apod. Tyto požadavky budou automaticky zamítnuty. Je možné vyměnit např. kusové koberce, nášlapy, kusové běhouny apod. Pokud chcete reklamovat produkt střižený na míru (tzn. je na něm vada), použijte prosím volbu "Chci reklamovat vadný koberec".

V případě výměny Vám řidič přiveze nový produkt a rovnou si od Vás vezme ten původní. Nemusíte zboží nijak označovat / popisovat, jen prosíme dobře zabalit. Zásilka bude odeslána, jakmile Vaše nové zboží bude naskladněno (pokud už skladem je, tak během pár dní).
 
Jaký produkt/y chci vrátit:
 
Nový produkt/y:
 
Číslo bankovního účtu *:
 
Důvod výměny (nepovinné):
 
Vaše poznámka (nepovinné):
 
* Číslo účtu vyplňte pouze v případě, že nové produkty mají nižší hodnotu (= budete mít přeplatek a my Vám budeme vracet). V opačném případě Vám automaticky pošleme nové zboží s dobírkou, která bude odpovídat rozdílu cen nového a vráceného zboží.