😮 Slevy až 50 % na tisíce produktů! Jen do pondělí probíhají Dny Můjkoberec!

Vrácení, výměna nebo reklamace zboží

Reklamace vyřizujeme bleskem

99 % reklamací vyřídíme v rekordním čase do 5 dnů. Podívejte se na další extra špeky z našich ALL INCLUSIVE služeb.

Zboží vám doma neladí? Nevadí. Výměna nebo vrácení jsou u nás zdarma včetně dopravy.

Zpátky bereme jen zboží bez známek vašeho života nebo používání. Zboží řezané na míru zpátky vzít bezdůvodně nemůžeme.

Vracené zboží pečlivě zabalte, přepravci si často neberou servítky. Označte číslem objednávky a vaším příjmením, urychlíte tím vyřízení.

Zboží můžete osobně donést do prodejny nebo na sklad:
Zobrazit adresy a otevírací doby



Vaše jméno:
 
Váš email:
 
Číslo objednávky:
 
 
Jaký produkt chci reklamovat:
 
Popis vady nebo problému:
 
Fotografie vady:
Pouze formáty GIF, PNG a JPG
V případě poškozeného koberce je fotodokumentace povinná. Můžete přiložit více fotek - při označování držte klávesu CTRL.
 
Číslo účtu (nepovinné):

Nemusíte vyplňovat v případě výměny.
 

Jaký následující postup upřednostňujete?

Navrhovaná výše v %:
Jak vysoká kompenzace by podle Vás byla férová?
(Nemůžeme Vám garantovat, že každé číslo, co sem napíšete schválíme, ale pokusíme se Vám vyjít vstříc.) :)
V případě uznání reklamace Vám bude nový kus odeslán, jakmile ho obdržíme na sklad a kurýr si u Vás rovnou při předání vyzvedne koberec původní, který prosím mějte připravený a dobře zabalený. Nemusíte na něj lepit žádný štítek, nebo nic psát.
Nový koberec/ce a rozměr:
V případě uznání reklamace Vám bude nový kus odeslán, jakmile ho obdržíme na sklad a kurýr si u Vás rovnou při předání vyzvedne koberec původní, který prosím mějte připravený a dobře zabalený. Nemusíte na něj lepit žádný štítek, nebo nic psát.
Požadované datum vyzvednutí:

Čas vyzvednutí bohužel nelze specifikovat, většina vyzvednutí probíhá dopoledne kurýrem.
 
Vaše poznámka (nepovinné):
Například pokud chcete vyzvednout na jiné adrese (je možné vyzvednout i v práci apod.)
 
 
Jaký produkt/y chci vrátit:
 
Požadované datum vyzvednutí:

Čas vyzvednutí bohužel nelze specifikovat, většina vyzvednutí probíhá dopoledne kurýrem.
 
Číslo účtu pro vrácení platby:
 
Důvod vrácení (nepovinné):
 
Vaše poznámka (nepovinné):
Například pokud chcete vyzvednout na jiné adrese (je možné vyzvednout i v práci apod.)
 
 
 
Jaký produkt/y chci vrátit:
 
Nový produkt/y:
 
Číslo bankovního účtu *:
 
Důvod výměny (nepovinné):
 
Vaše poznámka (nepovinné):
 
* Číslo účtu použijeme v případě, že Vám budeme vracet peníze. V opačném případě Vám automaticky pošleme nové zboží s dobírkou, která bude odpovídat rozdílu cen nového a vráceného zboží.
 
 



Stáhnout reklamační formulář v PDF
Zobrazit reklamační řád