💣 BLACK FRIDAY! Kód BF2023 zvýší slevu o 15 % na kusové koberce a další. Jen do dnešní půlnoci!

Vrácení, výměna nebo reklamace zboží

Reklamace vyřizujeme bleskem

99 % reklamací vyřídíme v rekordním čase do 5 dnů. Podívejte se na další extra špeky z našich ALL INCLUSIVE služeb.

Zboží vám doma neladí? Nevadí. Výměna nebo vrácení jsou u nás zdarma včetně dopravy.

Jak nabyl, tak vrátil

Na tomhle si Aladin trvá. Zpátky bere jen zboží bez známek vašeho života. Jak krásné jste ho přijali, tak krásné ho chce zpátky.

Míru nevracejte

Jak se něco řízne, už to patří na věky věků vám. Metrážní koberce a zboží řezané na míru zpátky vzít nemůžeme.

Jak na to?

  • Vracené zboží pečlivě zabalte, ať si z cesty neodnese šrámy. Obal nemusí být originální, hlavně když je všude. Kdyby zboží cestou přišlo k úhoně, Aladin ho nepustí přes práh.
  • Není potřeba psát adresu ani věnování. Stačí balík předat a náš kurýr už bude vědět, kudy k nám.

Vezměte to do vlastních rukou

Zboží nám také můžete osobně donést do prodejny nebo na sklad. Není třeba nic vyplňovat, stačí se objevit.
Zobrazit adresy a otevírací doby.



Vaše jméno:
 
Váš email:
 
Číslo objednávky:
Nespleťte si číslo objednávky s číslem přepravy
 
 
Jaký produkt chci reklamovat:
 
Popis vady nebo problému:
 
Fotografie vady:
Pouze formáty GIF, PNG a JPG
V případě poškozeného koberce je fotodokumentace povinná. Můžete přiložit více fotek - při označování držte klávesu CTRL.
 
Číslo účtu (nepovinné):

Nemusíte vyplňovat v případě výměny.
 

Jaký následující postup upřednostňujete?

Navrhovaná výše v %:
Jak vysoká kompenzace by podle Vás byla férová?
(Nemůžeme Vám garantovat, že každé číslo, co sem napíšete schválíme, ale pokusíme se Vám vyjít vstříc.) :)
V případě uznání reklamace Vám bude nový kus odeslán, jakmile ho obdržíme na sklad a kurýr si u Vás rovnou při předání vyzvedne koberec původní, který prosím mějte připravený a dobře zabalený. Nemusíte na něj lepit žádný štítek, nebo nic psát.
Nový koberec/ce a rozměr:
V případě uznání reklamace Vám bude nový kus odeslán, jakmile ho obdržíme na sklad a kurýr si u Vás rovnou při předání vyzvedne koberec původní, který prosím mějte připravený a dobře zabalený. Nemusíte na něj lepit žádný štítek, nebo nic psát.
Požadované datum vyzvednutí:

Čas vyzvednutí bohužel nelze specifikovat, většina vyzvednutí probíhá dopoledne kurýrem.
 
Vaše poznámka (nepovinné):
Například pokud chcete vyzvednout na jiné adrese (je možné vyzvednout i v práci apod.)
 
Upozornění: bezdůvodně není možné vrátit produkty střižené na míru jako např. pvc, metrážové koberce, střižené běhouny apod. Tyto požadavky budou automaticky zamítnuty. Je možné vrátit např. kusové koberce, nášlapy, kusové běhouny apod. Vrácení platby se nevztahuje na služby na míru jako řezání, protiskluzovou nebo impregnační úpravu. Pokud chcete reklamovat produkt střižený na míru (tzn. je na něm vada), použijte prosím volbu "Chci reklamovat vadný koberec".

Na zásilku nemusíte nic psát - řidič už bude všechno vědět. Zboží prosím jen dobře zabalte.
 
Jaký produkt/y chci vrátit:
 
Požadované datum vyzvednutí:

Čas vyzvednutí bohužel nelze specifikovat, většina vyzvednutí probíhá dopoledne kurýrem.
 
Číslo účtu pro vrácení platby:
 
Důvod vrácení (nepovinné):
 
Vaše poznámka (nepovinné):
Například pokud chcete vyzvednout na jiné adrese (je možné vyzvednout i v práci apod.)
 
 
Upozornění: bezdůvodně není možné vyměnit produkty střižené na míru jako např. pvc, metrážové koberce, střižené běhouny apod. Tyto požadavky budou automaticky zamítnuty. Je možné vyměnit např. kusové koberce, nášlapy, kusové běhouny apod. Vrácení platby se nevztahuje na služby na míru jako řezání, protiskluzovou nebo impregnační úpravu. Pokud chcete reklamovat produkt střižený na míru (tzn. je na něm vada), použijte prosím volbu "Chci reklamovat vadný koberec".

V případě výměny Vám řidič přiveze nový produkt a rovnou si od Vás vezme ten původní. Nemusíte zboží nijak označovat / popisovat, jen prosíme dobře zabalit. Zásilka bude odeslána, jakmile Vaše nové zboží bude naskladněno (pokud už skladem je, tak během pár dní).
 
Jaký produkt/y chci vrátit:
 
Nový produkt/y:
 
Číslo bankovního účtu *:
 
Důvod výměny (nepovinné):
 
Vaše poznámka (nepovinné):
 
* Číslo účtu vyplňte pouze v případě, že nové produkty mají nižší hodnotu (= budete mít přeplatek a my Vám budeme vracet). V opačném případě Vám automaticky pošleme nové zboží s dobírkou, která bude odpovídat rozdílu cen nového a vráceného zboží.
 
 



Stáhnout reklamační formulář v PDF
Zobrazit reklamační řád