🎁 Předvánoční výprodej se slevou až 50 %!

Bouclé (bukláky) kusové koberce

Koberce bouclé, známé také jako bukláky nebo smyčkové koberce, jsou oblíbené pro svůj unikátní vzhled a praktické vlastnosti. Název "bouclé" pochází z francouzského slova pro smyčku a odkazuje na specifický způsob tkaní, který vytváří malá smyčková vlákna na povrchu koberce. Tyto smyčky mohou být stejné nebo různé výšky, což dodává koberci jeho charakteristickou texturu a vzhled.

Jednou z hlavních předností koberců bouclé je jejich odolnost. Smyčky tvoří pevný a hustý povrch, který je velmi odolný proti opotřebení a zatížení. To je důvod, proč jsou tyto koberce často používány v prostorách s vysokým provozem, jako jsou obývací pokoje, chodby nebo kanceláře. Kromě toho jsou bouclé koberce méně náchylné k otlakům od nábytku a dobře odolávají špinění a zašlapávání.

Další výhodou bouclé koberců je jejich snadná údržba. Díky své struktuře dokážou dobře skrýt nečistoty a prach, což znamená, že nevyžadují časté čištění. Většina nečistot zůstává na povrchu a lze je snadno odstranit vysavačem. Koberce bouclé jsou také často vyráběny z materiálů, které jsou odolné vůči skvrnám, což usnadňuje jejich údržbu.

Koberce bouclé představují kombinaci estetiky a funkčnosti. Nabízejí odolnost, snadnou údržbu a atraktivní design, což z nich činí vynikající volbu s širokou škálou uplatnění. Jejich schopnost odolávat opotřebení a skrýt nečistoty zajišťuje, že si dlouhodobě zachovávají svůj vzhled a kvalitu.

Filtrujte danou kategorii

Barva
Více... Méně
Rozměry koberců
Více... Méně
Cena vč. dopravy
229 8149
Tvar
Více... Méně
Styl
Více... Méně
Typ vlasu
Více... Méně
Třída kvality
Více... Méně
Výška vlasu v mm
0 mm 7 mm
Možnost vzorků
Více... Méně
Speciální vlastnosti
Více... Méně
Určení dle místnosti
Více... Méně
Certifikáty, udržitelnost
Více... Méně
Způsob výroby
Více... Méně
Podklad
Více... Méně
Materiál
Více... Méně
Specifikace materiálu
Více... Méně
Lemování, obšití
Více... Méně
Celková váha
900 g/m2 2900 g/m2
Značka
Více... Méně
Třásně
Více... Méně
V tomto typu řazení jsou upřednostňovány produkty, kterým nejlépe vychází kombinace prodejnosti, úrovně prezentace a dobrého hodnocení. |
na stránku
321 produktů